19/3

2010-03-19 @ 18:43:13

Fredag, sista skoldagen, bästa skoldagen med sovmorgon. And yeah.. i like!
Men, denna Fredagen var värst. Hela dagen kunde jag inte sluta att skratta. Skrattade för ingenting och började få tårar. Kunde knappt jobba i lektionerna av skratt. Typiskt.
Men en fredag kan väll inte ju sluta så? Det blir nog tv. Men inget bra på tv. Det blir dåfall filmen Just my luck annars. En film som jag abslout älskar! Nu ska jag duscha! Ha en bra Fredag!




/ Jag med bengaliska eller indiska kläder, eller va fan man ska säga.


Kommentarer
Postat av: NATALIE

så härligt det låter med en sovmorgon på fredagar! :)

2010-03-20 @ 17:40:55
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0