Första inlägget i 2010 :)

2010-01-05 @ 11:36:40

Heeeej läsare! :D

ååh, jag märker nu att jag inte har bloggat i flera dagar. Men jag har haft det bäääst! har varit med Asha sötnosen. Träffade Alee på stan. Vi fyndade på rean och åt. Sen dagen efter var det tjejmiddag hos Shania. Dalia, Maggan och Maria kom också. Jag hade verkliigen toppen! När jag kom hem så lovade jag att kolla på Mr Beans semster med kussen. Tyvärr är snart lovet slut, precis om en vecka börjar skolan. Då får man börja att kämpa å kämpa med plugget. Vännerna och klassen saknar man ju verkligen myckeet! :)



/ bjuder en bild på mig från sommaren. Ja, kort hår jag hade! xD


Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? Jag tycker att det skulle vara kul :) Kraaaam!! :)

2010-01-10 @ 23:05:58
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: carro

taaack :) har varit lite off :)

2010-01-18 @ 15:37:36
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0