Frågor och svar .. igen :)

2009-06-27 @ 11:28:55

Tror du på spöken?
Svar: Nej.
Drömresa?
Svar: Usa (:

Ska du resa i sommar?
Svar: Först så var det tänkt att vi skulle åka till London, men sen blev det ändringar.. så jag tror inte det.

Är du kär?

Svar: haha, nej :)

Vilket språk skulle du vilja tala?
Svar: Vetinte.

Går du på nån sport?
Svar: Nope.

Tycker du att tobak borde förbjudas?
Svar:
Hmm.. själv så tycker jag det. Man mår bara sämre av det. Men visst, alla tycker olika. (:
Saknar du mig ;) kom int på nåt annat XD
Svar: Saknar dig också Mova, Puss och kram på dig! <3

Vem av dina vänner är bäst på fotboll?

Svar: Hmm.. det måste nog vara Virre :)

Vem av dina vänner är bäst på innerbandy?
Svar: Typ ingen. Ingen gillar det.

Vad tycker du själv om din blogg? :)

Svar: Jag tycker om den, speciellt när man får kommetarer :)

Vad är din favorit idrottare ?
Svar : Haha, ingen. x)

Vad har du för intressen ? :)

Svar: Vara med vänner.

Vad går du i för skola?

Svar: Valsätraskolan. 
Vill du ha barn?
Svar: haha ah, nångång.. 
Vad är det längsta saken du har spottat? :D
Svar: Tuggummi? x)

Var kommer du ifrån?

Svar: Bangladesh :)

Är du oskuld?
Svar: Ah :)

det första du gör på morgonen?

Svar: Går till toan x)

favoritglass?

Svar: Daaaaiiim! :D

hur gammal är du ? (aa)

Svar: 14

vrf måste jag göra det hära? =w=;;

Svar: Därför du måste göra dt, Sophie.. din banan! 
Vill du gifta dig?
Svar: Haha, nångång ska jag väll göra det. Typ 20 års åldern. x)

Tack alla ni som ställde frågorna! Kram på er :)





 


Kommentarer
Postat av: carro

svar:godmorgon :) Allt bra idag ?

2009-06-28 @ 08:42:50
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

Sv: tack! vad skoj att du gillade bilderna!



kram på dig

2009-06-28 @ 14:22:17
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

kul att läsa =)

2009-06-29 @ 08:44:39
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0