Grattis till tre personer! :)

2009-04-21 @ 18:27:36

Jag hoppas att ni har läst svaret i min frågestund. Som sakt, idag äre Tisdag. Som vanligt med sovmorron till nio sen börjar SO. Vi slutade klockan tre. Men jag och Asha skulle göra prov om omprovstiden, vi båda var tyvärr sjuka just denna dagen det skulle bli kemi prov. Så fick göra den i dag. Sen var jag hemma vid fyra tiden. Nyss har jag pluggat spanska. :)

I dag fyller Alexandra , Nadjas lillesyster och Kenza år! Shiiit... 3 personer i en dag. Men grattis till er! :) <3

Musik:  Jay Sean - Ride it.  Jag bara älskar honom! <3



Vad tycker ni om honom? (:

Kommentarer
Postat av: seham

mobina .. kan inte komentera har ej ljud så kan ej lyssna hehe XD

2009-04-21 @ 18:42:08
Postat av: Sofiiiaaa

är det han???

Shiiit jag såg honom på youtube en gång, han sjunger väl bra men tkr inte direkt han e snygg (;

2009-04-22 @ 17:59:16
Postat av: tamali

tackar :D<3

2009-04-22 @ 19:09:19
URL: http://tamali.blogg.se/
Postat av: Erica

älska låten! har dock inte hört så många andra av han så kan inte säga så mkt om vad ja tycker :bb

2009-06-05 @ 17:19:26
URL: http://ericahaiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0