GratisBio är en jättebra sida!

2009-04-09 @ 12:19:12

Jag blev medlem i gratisbio för några månader sedan och jag måste bara säga att den är skit bra sida. Sån bra gratissida finns det absolut inte. Vad gör man där? Jo, man samlar poäng, det finns olika sätt att göra det ex.

* Delta i tävlingar.
* Besök hemsidor.
* Värva vänner.
* Göra erbjudande.
* Blogga om Gratisbio så får man mellan 10-1000 poäng. Plus så tävlar du om presentkort från Nelly, värde 500 kr. Skriv högst ett inlägg per vecka.


Och mycket mera!

Du kan få 200 poäng när man värvar vänner. Så 2 vänner som blir medlem kan du få en biobiljett! Låter konstigt, men det är sant.

Vad kan jag få för mina poäng?
Biobiljett, Presentkort från en valfri butik, Presentkort från Nelly, Tidningsprenumeration och Menybiljett. :)

Så vad väntar du  på? Bli medlem!





Bli medlem på min bildlänk, så får du 75 poäng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0