Frågor och svar!

2009-04-17 @ 18:28:35
hej, vad e din favvo maträtt? ´
Svar: Det måste vara pizza!

vad e din favvo färg? xD
Svar: Svart.

är du kär i någon (vem)
Svar: Nope (:

tycker du att du är duktig i skolan
Svar: Jag får bra resultat på allt. Kanske inte varge ämne. Men jag tycker jag är duktig, haha :P

vad vill du bli
Svar: När jag blir stor? hmm.. vet nog inte precis.

bästa minne?

Svar: Det måste nog vara när min lillebror föddes. Jag var ensam syskon i 13 år. Tråkigt, i know! :)

smink? isåfall vilka sminkpsodukter!

Svar: Ååh, jag älskar smink, men det gör väll alla tjejer. Jag använder foundation och mascara mest!

vem e din favo bloggare?

Svar: Kenza!

följer du några serier?

Svar: Ja, ganska många föresten, ^^

favorit kändis? :D

Svar: Har jättemånga favorit kändisar xD

vännerna eller pojkvännen? och berätta värför du valde just denna saken!

Svar: Jag tycker såklart vännerna är viktigast. Pojkvännen kan göra slut och lämna mig när som helst, men det kan inte vännerna göra.

ÄR INTE JAG BÄST :D ?

Svar: Jora, såklart du är bäst, Nadia! kram på dig <3

Ska du sommarjobba?

Svar: Nej, tror det inte.

Om du har kille, får ni sova hos varandra?

Svar: Jag har ingen kille.

Hur länge får du vara ute på kvällarna?

Svar: På sommaren brukar jag vara ute med vännerna, då kommer jag hem vid sju tiden och äter middag. Men när det gäller släkten, då brukar jag komma hem 12 tiden kanske. :)

hur ärlig är du till skala 1-10?

Svar: Hmm.. svår fråga, men jag tycker själv kanske sju eller åtta.

Vad är det underbaraste du har gjort i ditt liv?
Svar: Hmm.. också svår fråga, jag vet inte. (:

Vilken är det underbaraste som har hänt i ditt liv?
Svar: Att få en lillebror, (:

Vilken är det underbaraste minne i ditt liv?

Svar: När jag såg min lillebror första gången och Bangladesh resan var jättekul, som jag aldrig kommer att glömma!

Gillar du fotboll?
Svar: Nej, inte alls! :)

Vad är den senaste provresultatet?
Svar: Hmm.. det var biologi prov.. och jag fick 28/41 typ, inte så bra!

Har du nångång fått alla rätt i ett prov?
Svar: Ja, faktiskt.. det var SO-prov i 6an.. då fick jag 50/50! :)


Nu äre slut med frågorna, och tack ni som stälde frågor! :) Kram på er!







 


Kommentarer
Postat av: Trött:/

STOR BOKSTAV O PUNGT! om du får bra resultat så borde du kunna de!

2009-04-18 @ 11:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0