Tisdag

2008-09-09 @ 18:57:57
Visst är jag dåligt på att blogga? svaret är såklart ja!. Får liksom inte så mycket tid att skriva här, men jag lovar att jag ska förbättra mig.
Idag hade vi SO ( långtråkigt, men denna gången ritade vi en bild som skulle föresälla framtiden) efter det hade vi spanska ( hatar spanska) och senare lunch, då blev det fiskgratäng, Muuummmss!. Senare slutade jag för att svenska läraren och biologiläraren var sjuk. Blev skit glad när de sa jag fick sluta nu. Det är faktiskt jätteskönt att sluta tidigare. Så jag slutade 12.30. Åkte buss hem med Asha och Sani. När jag kom hem så vaktade jag Ismail. Senare efter det var det dags för Våra Bästa År och ja, den suger!. Efter det så var det dags för läxorna. Matte,spanska och engelska, 40 minuters pluggning. Men orka, senare så hämtade jag Sophie så gick vi tillsammans hem. När jag kom hem så sprang jag till teven och kollade på TopModel 4 gammalt? aah, men kul att kolla i alla fall. Efter det duschade jag i 20 min och torkade håret 15 min. Senare hjälpte mamma att laga mat och nu här i datan ^^.
Låång historia under dagen.

/ * Pussar Mobina;

PS. Ni har väll inte glömt att det kommer en ny topmodel idag? :) klockan 20.00 i tv3! :)

Kommentarer
Postat av: tamali

nää du är INTE sämst på att blogga,

den rollen har ja redan tagit x) haha <3

2008-09-12 @ 20:29:58
URL: http://tamali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0