Fredag:)

2008-10-10 @ 18:23:15
Hellow mina kära läsare!

Allt bra med er? jag mår skitbra. Typ bästa Fredagen i de senaste veckorna, månaden, eller nej.. året kanske. Först var det skola, först började vi med Kemi. Tråkigt, jobbade med frågor inför provet. Efter det svenska. Mycket babbel om månen. Senare engelska. Det är kul. Men det bara för vi har den bästa läraren, men annars är ämnet tråkigt.

Efter det var det lunch. Jag hatar skolans mat. Vi fick en kall spagetti med spenatsås. Allså såklart det låter gott (?) Men smaka så får ni se. Efter lunchen hade vi rast, det är alltid kul i rasterna. Efter rasten matte. Skkiiiiit tråkiiigt!! Hatar matte!!. Hahaha xD. Och så var det dags för dagens sista ämne. SO. Trååååkkiiiigt!   ;)

Efter skolan kom bästisen Sophie till mig. Vi hade skit kul. Först så käkade vi ris med kyckling. Efter det var vi vid datan 15 min, senare gick vi till centrum och handlade olika saker. Joo, det som var pinsamt var att det var småbarn som samlade in pengar för " rädda barnen". Det var typ 9 st som samlade in pengar. Så sprang en flicka efter mig och ville ha pengar, gav 2 kr. Hade typ inget.

Efter ett tag kom en tjej till och frågade om pengar. Hade inget då, men fick syn på en 50 öring i min jackficka. Så gav den till henne. Men efter när jag hade handlat kom några killar fram till mig och sa den ena tjejen," det var hon som gav mig 50 öre, bara?" Så pinsamt.

Men senare sprang jag och Sophie så de inte kommer efter oss. När vi kom hem så kollade vi på Topmodel 5. Vi garvade igäll oss av ingenting. Efter programet gick Sophie :/

Men kommer ialla fall träffa henne i morgon. Feeeessst i morgon hos Iman. Dunder kul. Spec. när hela sjuan kommer att vara där. :)

Ha det jättebra!  Pussar! :) §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0