Torsdag:)

2008-10-09 @ 19:31:21
Här sitter Mobina och har ont i armen. :/

Jag har nämligen gjort Vaccin, för jag ska resa till Bangladesh i December. Den 8. Denna dagen som bästisen Sophie fyller år! MenMen.. ringa och gratta kan man väll göra?

Anyway, vi gick där klockan 4. När vi kom ditt var det stängt. Det skulle öppnas om 30 min. Så fick pappa syn på Coop  Forum och Ica i närheten, vi åkte ditt och handlade. Mamma köpte barnmat till Ismail och jag köpte chips påse och en klubba. MuuummssMummss!

När vi kom ditt var det småbarn ( 1 -2 åringar) söta va de! Men det var så jobbigt när de grinade. Själv så hatar jag när småbarn grinar. Men Ismail var enormt pigg där han lekte med en ful docka.

Så var det vårans tur att gå där. Mamma gick där först och frågade en massa frågor så skulle jag vaccinera först. Åååh, blev så himla tokig när jag såg stora fula nålen. Senare sa hon som vaccinerade att jag skulle tänka på nått annat. Och vips blev det klart! kände faktiskt ingenting. Men när det var Ismails tur. Han grätt i 15 sec senare så började han skratta, då började alla skratta typ. Senare gav hon som vaccinerade en chocklad ( marabou) (:

Tänkte käka chockladen idag i soffan, medans jag kollar på Heroes. Den är bara för bra. :)

Ha det bra, mina sötisar! §

Kommentarer
Postat av: tamali

åh heroes är så bra :)

hoppas allt gick bra me era armar ;P

vill också till BD <3

2008-10-10 @ 14:59:32
URL: http://tamali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0