På slutet av festen kändes det som en film..

2008-10-12 @ 17:20:31
Hellow,

Underbar natt idag? inte jag ialla fall. Men Imans fest var skit kul. Men kvällen slutade konstigt.

Efter när vi alla hade kul. Så var Lamis mobil borta och Imans kamera. Vi letade och letade men hittade inte. Efter det gick vi ut för att leta om de finns där (?). Så alla vi gick tillsammans. Plötsligt så springer alla tillbaka och alla skrek. Jag sprang också tillbaka men visste inte ens vad som hände.

När alla var tillbaka till lokalen frågade jag en person var som hände.. hon sa att det var 2 st män som misshandlade någon.. jag fick panik. För deras mobil och kamera var borta och männen som misshandlade någon. Jag och Sophie gick hem för klockan var sen...

Men hur slutar det? jag vet inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0