Livet med skolan.

2008-10-07 @ 19:26:06
haha, länge sen jag bloggade?. Men nu kommer det ett inlägg. Senaste dagarna har jag haft det jobbigt. Inte med kompisar och familjen. Jag menar läxorna. Det blir ofta prov och måste plugga in det. Som matteprov i morgon, känns inte så bra. Har redan ont i magen. Fysikprov hade vi förra veckan. Det gick bra hoppas jag. Men fysik och matte är inte lika. Matte måste man räkna ordentligt och fysik läsa,anteckna osv. Men efter matteprovet blir det skönt. Inga prov förän om 3 veckor. Då blir det SOprov. Men har gått om tid. Jag tycker redan att 7an verkar vara knepigt. 6an var lättare och roligare. Allt vad jag måste göra är att kämpa, livet är fullt med prover... det är de som jag måste fatta. (:

Kommentarer
Postat av: tamali

håller me dig till 100 procent "/ sexan va verkligen mycket lättare, hoppas de går bra på proven <3

2008-10-08 @ 22:26:38
URL: http://tamali.blogg.se/
Postat av: bitte

snygg blogg

2008-10-09 @ 17:24:58
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0