Festen:)

2008-10-11 @ 16:58:43
Hellow mina sötisar!

Sitter här och väntar att Sophie ska komma hämta mig till Imans fest. Vet tyvärr inte vart festen ligger, men nånstans i Gottsunda.

Tog på mig kläder, borstade håret och sminket för 20 minuter sedan, så ringde jag Sophie när hon kommer. Hon sa halv 6 typ. Men åh, 45 min kvar och jag hatar att vänta. Men denna gången är det inte jobbigt att vänta. Jag har datan framför mig och mina föräldrar är inte hemma.

Men palla inte blogga nu. (:

Ha det skitbra!

Ps. Kommer bli jätteroligt i festen :)

Kommentarer
Postat av: SHORTY

tack tack för din kommentar på min blogg =)



ha en fin dag!



användarnamn+lösen: shorty

2008-10-11 @ 18:12:42
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0