En konstig historia va? xD

2008-10-05 @ 12:12:17
I en knasig Fredag hände detta. Först så spelade vi ( Sophie, jag, asha, gustav, adam, alee) nån fotbollspel.

Gustav - ska jag sjunga den mest irreterande låten?

Mobina - haha okej, visst.

Han sjunger:
Är jag lillfingret?, nej,nej,nej , Är jag pekfingret nej,nej,nej. Är jag långfingret? nej,nej,nej. Är jag ringfingret? nej,nej,nej.
Är jag tummen, ja,ja,ja

Sen började alla skratta. Men jag är jag, jag grät av skratt. xD

Efter ett tag säger han:
Jag har den hära låten i band. Men det är en gubbe som sjunger.

Mobina - haha, hur låten hans röst?
Gustav - Som Elvis xD

Och jag grät av skratt xD



Kommentarer
Postat av: Soffan

hahaha jag minns det fortfarande XDD

t o m Gustav garvade ihjäl sig LMAO XDD

2008-10-05 @ 12:14:54
Postat av: Anonym

jävla tönt?

2008-10-16 @ 16:48:09
Postat av: Anonym

vad det roligt lät inte så...

2008-10-28 @ 18:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0