Bästa låten just nu ! (:

2008-10-27 @ 18:35:36
Hellow bloggen!

Allt bra med er?. Min dag började med att jag vaknade klockan åtta precis när mamma skulle gå till jobbet. Efter när hon hade gått till jobbet kollade jag på teve och käkade frukost senare hade jag skit tråkigt så jag byggde slott med Ismails legobitar. Men så tog han sönder den. Senare så va jag vid datan och teven.

Vid två tiden kom Sophie. Först sökte vi efter **** och ****** i hitta.se. Så gav upp. Senare var vi ute och hade kul. När klockan var sex var det skit mörkt så vi gick hem och snackade. Och på Torsdag kanske hon ska övernatta hos mig. Då äre Hell's Kitchen som gäller. Jag gillar inte den, men Sophie liksom älskar programet. (:




Bästa låten just nu!
Chris Brown ft. Keri Hilson - Superhuman. (:
Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0