Yeah.. iam Mobina, :)

2008-06-14 @ 11:14:12
Favoritcafé: Haha, rätt så många,
Favorittidning: Frida
En tidning som jag inte alls brukar läsa: hmm..mama xDDD
Bästa saken som händer i sommar: Solen
Favoritplagg i garderoben just nu: Svarta kjolen
Byter gärna garderob med: Nån som har samma smak som mig,
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart, Svart, Svart
I sommar kommer jag att gå klädd i: Varierande kläder :)
Men absolut inte i: 80 - talens
Byxa eller kjol: Måste nog säga byxa
Senast utlästa bok: Ingen är så söt som du ;-)
Mitt rum kan beskrivas som: Silver sjärnor
Mig själv med tre ord: Rolig, trevlig, konstig
Jag tränar: Tränar å tränar?
Jag ville bli när jag var liten: Model xD
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: trött, för jag är sjuk.
Är det nåt du absolut inte äter:
ööh.. gris såklart.
Kläder just nu: mjukisbyxor och en randig tröja
Vad sa du senast: Datan funkar inte, pappa!!
Fisk eller badkruka: Badkruka
Hur många kuddar sover du med:100 nej, 2 st :)
Morgon- eller nattmänniska: Båda, men mest nattmänniska.
Sparare eller slösare: Båda, men man kan mest säga sparare
Bästa film: Bara Step up !! :D
Har du några homosexuella vänner: Nope,eller inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: :P, jag tror på Gud.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Mm, såklart.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Promenad :)
Är du kittlig: Åhh, ja, folk kan inte ens röra mig.
Snarkar du? Nej.
Stjärntecken? Jungfrun, såklart!
Rädd för insekter? Inte rädd, hatar!
Äckligaste insekten: Spelar ingen roll, hatar alla..
Största svaghet: Kärleken.
Det här är jag bra på: hmm.. att skojas.
Bästa bok? Ingen är så söt som du ;-)
Vad vill du jobba som? Läkare
Chips, morötter eller godis? Godis, Godis, :)
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag vill såklart.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Stökigt.
Gungar du på stolen: Nope
Gillar du att sjunga? Älskar att sjunga! :)
Anser du att du är stark? Hmm.. kanske i bland.

Använder du knark? Aldrig i livet!
Nån gång provrökt: Ååh, nej!
Kaffe, te eller inget? Inget


Kommentarer
Postat av: Jutti

Snor den:P

2008-06-25 @ 17:25:35
URL: http://bengaljutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0