Söndag,

2008-06-08 @ 12:54:23

Hejsan folks!
Känner mig så himla jäkla sur. Min data är cp!. Åh, värfför händer det just i min data? värför inte just i erans? Anyway.. att skriva blogg är mitt drog. Utan blogg är jag ingenting. Jag tror att jag kan inte blogga mera idag. Det kanske bli " dagens blogg".

Anyway.. vad ska ni göra idag? själv så ska jag vara hemma, kanske med vännerna, handla.. nä, :) Jag gör en planering istället.

* Äta, okej, dt gör väll alla xD
* Städa skåpet ( det är en hel del kläder som jag inte hittar)
* Vara med vänner.. ( om de är hemma)
* Handla
* Vakta lilla ismail
* Tv
* Testa skolavslutning - klänningen
* Duscha

En " liten " planering.. men kommer göra mera saker än de. Åååaah, jusste i morron äre skola.. de ska jag bara kämpa i 2 dagar för på Onsdag blir det sommarlov. Men såklart, under 2 dagarna blir det inte så mycket lektion.
På Måndag har vi bara Svenska och idrott typ.. efter det blir det Städdag eller vad man ska säga. Vi ska städa skåpet, sudda böcker och lämna in. osv. det som man brukar göra. På Tisdag har vi Profil ( No- protejekt), musik.. men jag är osäker om vi ska ha No och spanska. Hoppas inte vi har det! efter det så har vi " leksund". Man leker utomhus med sin klass. Jag är inte en tjej som gillar att leka lekar ute. Jag är mest såndär som pratar med vänner, fikar o så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0