Mååååååndaag, :D

2008-06-09 @ 15:12:57
Hej, äntligen hemma från skolan. Blev en riktig kort dag. Men det var skönt. Jag åkte buss hem. Thato skulle också åka buss så vi åkte tillsammans. Bussen.. aa, det var hur varmt som helst! Och jag hade utsläppt hår. höhö. Thato hade hårband så fick jag låna den. När hon skulle kliva av från bussen så bråkade vi. " Mini bråk ". För jag sa att här så fåru tillbaka din hårband.. hon sa nej, du får den, så sa jag okej, men jag lämnar den i morron då. Hon sa, nej.. det är lungt. det är bara en liten hårband, Anyway.. Thato, jag ger dig den i morron! :D

Så vad händer idag? .  Själv, så ska jag duscha. höhöhöhö.. duschar vage dag.. vakta min hundis, nää råå.. Ismail, ( mamma jobbar).. träna på Linkin Park - What i 've done. Musik läxa.. eller man ska klara dem utantill, men jag kan inte. Jag hatar låten. höhöööhöööö.

Anyway.. som ni vet " höhö" är mitt språk. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0