21.07 :)

2008-06-10 @ 21:07:45
Hej folks!
Skriver här igen. ^^ , Kollade nyss på Gossip Girl. Roligt, men jag missade 15 min.. pga. pappa ville kolla på Sverige - Grekland.. juph, Em. 15 min.. det är skit mycket för mig. Själv så hatar jag fotboll. Jag gillar inte att kolla fotboll i tv, man blir så himla yr när de springer. Men ibland när Sverige brukar köra, då brukar jag kolla. Men såklart. Men hoppas att Sverige vinner mot Grekland, Hoppas Hoppas Hoppas!

Anyway, i morron börjar vi 9.00 egentligen 9.15 men vi ska samlas i klassrummet. Efter det ska vi till matsalen, men vi skulle egentligen vara ute, men det kommer regna i morron. Så ska vi lyssna på småbarn när de sjunger. Tralalla. Efter det klassrummet igen.. kanske.. och efter det Sommarlöööv! :)


Härlig sommarbild, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0