20.49 :)

2008-06-12 @ 20:49:56
Hejsan Folks!
Jag vet att jag får inte så mycket tid att skriva, men nu när det är sommarlov så ska jag göra mitt bästa.
Anyway, hur har erans dag varit? min har varit bra, men så kul. Jag var väldigt lat idag. Hade på mig nattkläderna tills klockan tre. Efter det tog jag på mig jeans byxan och addidas tröjan.
Efter det så kollade jag i tv i åratal. Till slut så kom mamma från jobbet.

Anyway,



I bildens ser ni Lindsay Lohan, liksom.. jag visste inte hon hade iPhone. Jag älskar iPhone, coolt utan knappar.
Min kusin Tapoty har också sån dära iPhone, aa.. hon är helt galen i den!

Kommentarer
Postat av: Lamis

jaag vill värkligen ha en sån där iPhone de e så himla häftiga :D

2008-06-19 @ 12:18:11
Postat av: Aa vem vill inte ha en sådan xD

2008-06-20 @ 11:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0