11.11

2008-06-21 @ 11:11:29


Hej folks, fick ni en underbar natt idag? Jag fick inte det. Klockan var fyra och jag orkade inte vara i sängen. Mina ben var döda redan då. Jag vaknade ungefär 16 gånger i natt och kollade hur mycket klockan va.
Anyway, va ska ni göra idag? ,  Jag ska vara med Sophie idag. Det kommer bli skit kul. Vi brukar vara ute  varge gång , typ går runt hela Gottsunda, xD.
Efter det blir det tv i kvällen. Vet ni om det kommer nån bra film idag? kommetera gärna då! 
Vad tycker ni om bilden? är den vacker? gillar ni Tyra Banks? Jag gillar henne. Hon är hur fin som helst.

Kommentarer
Postat av: Marre

Tack så mycket!Tyra är vacker.:)

2008-06-21 @ 17:03:38
URL: http://marytee.blogg.se/
Postat av: Tanima@

hon är vacker men lite överdriven som jury :P

2008-07-07 @ 22:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0