Lillebror, <3,

2008-02-16 @ 16:18:24

Sagan om när jag fick min lillebror.

Skolan var slut och jag gick till min farmor ( eftersom mamma o pappa var i sjukhuset).
Jag  hade så himla tråkigt och väntade att mamma o pappa skulle ringa och seja " Mobina, du har fått en lillesyster".
Efter 1 timme ringde pappa och sa.
- Mobina, du har fått en lillebror !!!! :D
- vaa? jag trodde att jag skulle få en syster.
- Men ta med släkten till sjukhuset, då får ni besöka honom, :)

Fast jag trodde att jag skulle få en lillesyster, Men aja, jag fick ialla fall en lillebror !! ;)
Så åkte jag till sjukhuset, då så såg jag honom !!,
Nämään... världens gulligaste lillebror, !! (;
Ismail var namnet, ;) <33
Älskar dig lillebror, <333

image5 


Kommentarer
Postat av: bajs

lillAsyster.
på sjukhuset.
säga.

2008-02-16 @ 16:25:48
Postat av: Mobina

vaa?:S

2008-02-17 @ 10:56:07
Postat av: asshaa

men så tänker man väll inte att man vill ha de och de och de... :S man måste vara glad i allafall för att man har fått en frisk barn:P:P

2008-02-17 @ 12:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0