NEEEJJ! :(

2008-08-31 @ 11:33:29
ååh jag fattar inte, alla dåliga tider kommer just nu, det började i Fredags. Folks misstänkte att jag hade järnbrist. Först tänkte jag det gör inget, man ska bara käka tabletter varge dag i nåra månader. Men jag kände redan smärtan kom just i fredags när jag fick mitt blodprovsresutalt det stog att jag hade järnbrist. Så började jag bli helt pang. Jag ville inte ha nån järnbrist, jag vill inte vara trött varge dag och ligga i sängen alltid , jag vill inte käka tabletter varge dag. Men det värsta var att jag tappade skit mycket hår. Alla folks som är helt kära i min tjocka hår. MenMen.. jag fattar såklart att det växer hår varge dag, men ändå.. i sommaren hade jag skit fint hår, men nu är nästan allt tappat, mitt fina hår är borta. :/ . Jag fattar ingenting, värför händer det just med mig? jag är skit svag nu.. jag orkar inte ens bära min kära lillebror och inte ens äta. Jag äter inte så mycket som förut, jag blir inte ens hungrig. Så jag hoppas det hära går verkligen över nu så jag kan börja på något nytt och låta min vackra hår bli längre. (:

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: hah, varse ;D

2008-08-31 @ 11:48:45
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Soffan

haha...stackars dig gumman ):

va synd att du fick Hjärnbrist...du har ju jättefin hår DX

måste vara äckligt att bara käka tabletter på morgonen :S

2008-08-31 @ 11:50:41
URL: http://animesoffan94.blogg.se/
Postat av: Lamis

Hoppas du blir bra snart <3

2008-09-07 @ 11:43:48
Postat av: Nadja

så du hade hjärnbrist...stackars

2008-10-28 @ 18:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0