<3

2008-07-05 @ 11:45:37
Alla minnerna från hjärtat kommer ut nu. Jag har aldrig sakt detta till någon, inte ens till mina bästa kompisar Sophie och Alee.
Jag har aldrig haft en kompis. Mellan klass 1-5 har jag aldrig haft en kompis. Alla hatade mig, problemet var att jag var blyg och inte mogen.. Men bara för jag var blyg och omogen.så ville igen vara med mig. I 4an så " blev " jag bästis med en tjej, tyvärr så kunde jag inte lita på henne, hon pratade skit om mig och min familj,  hon var knappt med mig på rasterna. Varge dag, Varge minut, Varge sec, Varge rast var jag ensam. Det kändes tomt i hjärtat såklart. Ni kanske undrar vad jag gjorde på rasterna, när jag var ensam. Jag sjöng, öppnade dörren åt alla som kom in. Roligt va?, Min lärare, hon var taskig, hon brydde knappt sig. Eller jag grinade varge månad typ, men då tröstade hon mig och pratade med de som var taskiga. Men hon sa vaken till deras föräldrar. Gud, jag tycker att de borde ta hand om sina barn bättre än att en tjej blir mobbad av de !! . 5an, var jag retad såklart, efter det så bytte jag skola. Och i den nya skola så hade jag jättemånga vänner. Alla gillade mig, ingen mobbade mig. Kände mig lycklig. Haha, i bland brukar jag träffa mina gamla klasskompisar allså 1- 4, tjejerna bara hej, och nåra brukar inte ens hälsa. Killarna är typ " rädda" för mig, jag sa en gång Håll Käften till de, så de blev rädda och tänkte säkert, gud, va mogen hon har blivit och kolla på hennes klädstil.

Så jag vill tacka alla som va med mig i femman, ni betyder, <3

Kommentarer
Postat av: Lamis

Du var stark som stog ut med de i 5 år , men sedan började du juh i våran klass i femman då trivdes du väl ? <33 puss

2008-07-05 @ 12:36:42
Postat av: Mobina

haha, såklart (: <3

2008-07-05 @ 16:44:11
URL: http://mobina.blogg.se/
Postat av: Josefin,

aaaw.. gumman, :/

2008-07-05 @ 17:31:33
Postat av: Tanima@

åhh :'( börjar ärligt talat snart gråta :( bra att de inte är sådär nu <33

2008-07-06 @ 17:21:38
Postat av: Anonym

rätt åt tig jävla tönt

2008-07-07 @ 11:32:45
Postat av: Mobina

öööh vaa?, :S

2008-07-12 @ 20:01:34
URL: http://mobina.blogg.se/
Postat av: ** KAJSA **

Tur att du bytte skola!

2008-07-23 @ 13:41:53
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0