Radia dagen, höhö :)

2008-07-27 @ 11:32:42
Ojjojj, har inte bloggat i flera dagar, trodde ni att jag var död eller? nejnej, jag lever ialla fall.
Anyway, på Fredags kom Radia, från Sthlm. Hon skulle övernatta hos oss och så. Dagen började med att vi åkte till stan och handlade kläder. Vi var i Gina Tricot i 45 min. Jag kunde inte bestämma villka kläder jag skulle köpa, så köpte jag en linne och en t-shirt. Radia köpte skor. När vi kom hem var det jättevarmt, vi dog av värmen. Vi var i sängen och snackade i 3 timmar, efter det gick vi till centrum och köpte pizza. Igår var vi bara hemma och snackade, senare så gick vi ut, och nu är de borta.

Vad är erans favorit pizza?






Kommentarer
Postat av: nathalie

tackar =) är inte jag som gjort den, men jag har bestämt hur den skulle se ut ;)

2008-07-27 @ 15:22:28
URL: http://nattali.blogg.se/
Postat av: seham

kebab pizzaa mmm..:D:D

2008-08-14 @ 17:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0